سومین همایش بین المللی صنایع غذایی ایران




عضویت در خبرنامه همایش های صنایع غذایی

 


 

 

 

گام دوم :تعیین نوآوری های موضوع مقاله

25 شهریور 1395

 

 

گام دوم :تعیین نوآوری های موضوع مقاله

 

ایده یا همان موضوع اصلی مقاله باید نوآوری داشته باشد. نوآوری داشتن،یعنی اینکه هم حرف جدیدی برای مخاطبین علمی داشته باشد و هم موضوعی بااهمیت باشد و پرداختن به آن راه حلی برای مشکلات حیاتی موجود پیدا کند؛ بنابراین تنها جدید بودن کفایت نمی کند.

لازم است این نوآوری ها را مشخصاً تعیین کنید،فهرست کنید و مطمئن شوید که واقعاًٌ نوآوری هستند.

برای اطمینان از نوآوری موضوع خود،لازم است جست و جویی جامع در منابع مختلف داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که فردی پیش از این در رابطه با موضوع خاص شما کاری انجام نداده باشد.

البته وجود موضوعات مشابه ایرادی ندارد و حتی ضروری نیز هست. اما شما باید تعیین کنید که پژوهشگران قبلی که موضوعاتی مشابه مقاله شما را کار کرده اند، از چه جنبه یا جنبه هایی غافل شده اند که اکنون شما قصد دارید به آن ها بپردازید.


327
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 

 

 

پوستر
حمایت معنوی






تماس با دبیرخانه

021-33699094

021-36621319

 

02189786524

conf.ntpco[at]gmail.com

معرفی مجلات






مرکز همایش های بین المللی توسعه ایران